کوه چنار(چنارشیجون)

این وبلاگ متعلق به آنهایی است که هرجاباشند قلبشان برای زادگاهشان میتپد

کوه چنار(چنارشیجون)

این وبلاگ متعلق به آنهایی است که هرجاباشند قلبشان برای زادگاهشان میتپد

دانلود فیلم دوبله لری وترکی نصرالله شابیری!!

اینم فیلم دوبله شده لری وترکی طنز نصرالله شابیری که برای لذت بردن وشادی شما در این وبلاگ قرار دادم.امیدوارم خوشتان بیادپس از کلیک کردن روی دانلود سی دی 1و2داخل صفحه ای که باز میشود پس از اتمام مدت ثانیه شمار معکوس  روی حالا دانلود کنید کلیک کنید...

 

دانلود CD1      دانلود CD2

نظرات 6 + ارسال نظر
بماند . . . چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:36

بابا دمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت . خیلی باحالی

حسین یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:50

salam
vaghean mersi aziz

kheili hal kardam
mishe filme nasrolla ghadimie ro ham vase download bezarid?
nasrolla be bambai miravad
onam kheili ghashang bood

ehsan پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 http://ehsan4046.blogfa.com

چرا نمیتونم دانلودش کنم

امیر سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:52

سلام
من میخواستم این فیلمو دانلود کنم اما خطا میزنه مبنی بر اینکه لینک خرابه اگه محبت کنید و اینو برام درست کنید ممنون میشم

حسین جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:04

سلام بر شما
جان پدر و مادرت فیلم نصرالله به بمبعی می رود رو هر جور شده به من برسونید تلفن من :09361698330
پولم شده میدم اما فیلم رو بهم برسونید

سعید جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:46

چیزی نیست خالی فایلی وجود نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد