کوه چنار(چنارشیجون)

این وبلاگ متعلق به آنهایی است که هرجاباشند قلبشان برای زادگاهشان میتپد

کوه چنار(چنارشیجون)

این وبلاگ متعلق به آنهایی است که هرجاباشند قلبشان برای زادگاهشان میتپد

برامون نمیصرفه ولی شهردار گفته باید بیایم.....

سلام  

وقتی کنار خیابان ایستاده بودم وفکر این که خدایا دوباره یک ساعت باید منتظر تاکسی باشم ناگهن مینی بوس سفید رنگ کنارم ایستاد وبا ناباوری سوارشدم وبه آقای راننده گفتم فلکه میرین!!اونم گفت آره خب من هم چیزی نگفتم  !ولی وقتی پیرمردی سوار شد وداشت دعای خیر میداد پرسیدم همیشه توو این خط کار میکنی گفت آره دوتا هستیم برامون نمیصرفه ولی شهردار گفته باید بیایم.....             خدا خیرش بده

نظرات 1 + ارسال نظر
همشهری دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:55

داداش میدونی این مینیبوسا ۱۰تا بوده توسط دزد زاده ها هاپولی شده و به نورآباد با دو برابر قیمت فروخته شده.اگه اسمشو بخای اون رو هم میدونم.من یه دخترم یه روز شهردار میشم وریشه کنشون میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد