کوه چنار(چنارشیجون)

این وبلاگ متعلق به آنهایی است که هرجاباشند قلبشان برای زادگاهشان میتپد

کوه چنار(چنارشیجون)

این وبلاگ متعلق به آنهایی است که هرجاباشند قلبشان برای زادگاهشان میتپد

معرفی فیلم نصرالله شابیری

پس از استقبال از فیلم نصرالله به بمبئی میرودکه توسط استریو سروناز تل کوشک تهیه ودوبله شده بود مجددا فیلم نصرالله شابیری توسط این گروه هنرمند دوبله و پخش شده است که جدای از دوبله خوب وحرفه ای که بهتر از فارسی 1انجام شده !؟ آن لطافت و  شیرینی قبلی راندارد و بیشترچنین است که همان فیلم هندی  است که البته نشان دوبله قوی میباشد.

حال آنکه

 نظر وبلاگ این است که در دوبله های محلی میبایست برای استقبال بیشتر نکته های ریز وطنزمحلی بیشتر مورد توجه قرارگیرد و از مقابل هم قراردادن فرهنگها و قومیتها خصوصا پرهیز نمایندتا فضای شادمان تری را رقم بزند.ما بدلیل اخلاق اطلاع رسانی فیلم جدید را با نام نصرالله شابیری معرفی و قسمتی ازفیلم نصرالله به بمبئی میرود رابرای دانلود ارائه خواهیم نمود.  

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:01

‍نصرالله شابیری چی شد؟

حسین یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:16

سلام
من خیلی دنبال فیلم نصرالله به بمبیی می رودگشتم
آیا کسی داره برام پست کنه
ادرس شیراز
تلفن من 09361698330
واقعا ممنون میشم کسی این کارو بکنه
چون من این فیلم رو 6 و7 سال پیش دیدم خیلی خاطره خوبی بود
تو اینترنت نیست
فقط این سایت رو پیدا کردم که از مدیریت تشکر میکنم اگه به دست من برسونه
با تشکر از همه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد